دانلود آموزش ۳D Max (تابع Ripple)
فصل پنجم – درس پنجم: (تابع Ripple)
در درس پنجم از فصل پنجم تابع Ripple را برای شما آموزش خواهیم داد. تابع Ripple برای ایجاد موج های هم مرکز به کار می رود و به عنوان مثال می توانید برای نشان دادن آب در هنگامی که یک سنگ را داخل آن می اندازید، استفاده کنید و یا برای آ؛ب داخل حوض از آن بهره ببرید. بهترین حالت این تابع روی plane می باشد، یک plane را با ابعادی دلخواه و سگمنت های ۵۰ ایجاد کنید…
بازنشر: www.saze20.ir
پروژه های آماده عمران و معماری
دانلود آموزش ۳D Max در ادامه مطلب …
فرمت: pdf
حجم: ۱٫۳۸ MB
تعداد صفحات: ۵ صفحه
رمز: www.saze20.ir
منبع: PersiAgfx.com